Friday, November 21, 2008

BErAkhIRnyA SebUaH pEnaNTiAn..

alhamdulillah..
akhirnya saat yang ditunggu tiba juga.dan ketibaannya sebelum 31 Disember 2009.betapa cepat masa itu datang.begitu cepat masa itu datang.hari ini 21 November 2008...terima kasih ya Allah.keputusan tu walaupun datang sebelum waktu yang dirancang,tapi kesannya menempati setiap saluran pembuluh darah sehingga menusuk ke tangkai hati..penantian itu telah sampai ke destinasinya..

ya Allah..semoga ujianMu ini memberikanku lebih kekuatan,kesabaran dan ketabahan untuk terus melangkah dan melangkah di masa hadapan.kadang-kadang aku lemah dalam meneruskan hidup ini.tp aku sentiasa dipermudahkan olehMu..terima kasih wa syukr lillah..

kuatkan aku ya Allah..
pinjamkanku kekuatan untuk teruskan perjuangan hidup ini ya Allah..

buat bunga Jordan..terima kasih ats pertolongan n bantuan itu.mg Allah gandakan lagi kebahagiaan dan rahmat sepanjang meniti perjalanan detik waktu yang masih tersisa..

buat k mi dan maryam..terima kasih ats kata2 semangat dan titipan doa itu.bantulah su untuk bangkit semula..semoga kalian berdua beroleh kebahagiaan dunia akhirat..tahniah yam sb dianugerahkan oleh Allah hadiah yang paling mahal yang sedang terikat teguh di rahimmu ketika ini.

dan...buat someone yg dah jadi kenangan,terima kasih atas segala kegembiraan dan bahagia yang pernah menghias dan singgah dalam diari hidup kupu-kupu yang lemah ini.mg bahagia menjadi milikmu abadan abada..

jangan disesali takdir Allah..tapi berbanggalah kerana terpilih untuk diuji Allah..apapun yang berlaku..sandarkan segalanya pada Allah..kerana Dia...PEMILIK SEGALA HATI MANUSIA...

No comments:

Post a Comment