Wednesday, November 26, 2008

maafkan saya...

MAAF...emmm..begitu mudahkah melafazkan maaf?semudah kita mengejanyakah?atau semudah kita menulisnya?ikhlaskah kita dalam menuturkan maaf?

emm..hari ni rase terkilan sebab tak dapat nak mintak maaf ngan sorang hamba Allah tu.lepas makan tengah hari,terus pergi lab projek.tapi yang sedihnya berlaku satu insiden..on the way ke lab,tiba2 terpijak wayar plug sorang hamba Allah yang tengah buat keje kat stor.kuar je kete terus gi jumpa dia.nak mintak maaf ngan dia..tapi respon yang diterima tak seperti yang diharapkan.dia langsung tak bagi peluang saya untuk mintak maaf.pandang saya pun tak..emmm..mungkin dia tengah marah..sebab tu tak nak pandang saya langsung kan..apapun..saya mintak maaf ye pakcik..saya tak sengaja lakukan tu tadi.langsung tak perasan ada wayar yang terpijak...maafkan saya...mg Allah mudahkan urusan pakcik...amin

No comments:

Post a Comment